امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

مسافری از بهشت

مادرانه...

1390/5/23 0:32
2,200 بازدید
اشتراک گذاری

خسته بعد از یک روز پر کار البته برای یک خانوم باردار...اومدم نت بعد از

اینکه همسر مهربون که خیلی خیلی روزه و کار بدنی سخت اذیتش کرده

بود خوابیدن...ولی کاش نمی اومدم...خدایا یعنی من تا آخر عمرم باید نگران

و تو اضطراب بمونم؟خدای بزرگم شکر که تو هستی...اونایی که تو رو ندارن

چطور تو این دنیای ناامن و تو این سیاهی بی پایان غوطه میخورن و باز از

زندگیشون لذت میبرن؟...

همون صفحه اول نی نی سایتو که باز کردم دو نفر تبادل نظر گذاشته بودن

که نی نی شونو بخاطر کم شدن آب دورش تو هفته های بالا از دست دادن

یکیشون دقیقا سنی رو داشت که همین الان من دارم...32 هفته و چند روز

این سومین مورده که تو چند روز اخیر میشنوم بخاطر آب کم بچشونو از

دست میدن...خیلی وحشتناکه...دلم خیلی گرفت...سری اول چند روز

پیش بود که باز تو نی نی سایت یکی از بچه ها نوشته بود بخاطر همین

مشکل ...دلیل زیاد شدن این عارضه رو هم پزشکا گرد و غبار منطقه غرب

اعلام کردن...دلم نمیخواد بهش فکر کنم...اما چه کنم من یک مادرم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمانه
23 مرداد 90 3:17
فاطمه جون وبلاگ قشنگی ساختی واسه امیر حسین نازنین، چه پسر خوشبختی دلم واست تنگ شده
سمانه
23 مرداد 90 3:24
پرنیان از راه دور واسه " امیرحسین" و مامانش بوس می فرسته


مرسی سمانه جونم خیلی لطف کردی بهمون سر زدی جدا خوشحال شدم.روی ماه پرنیان کوچولو رو هم ببوس.خاله قربونش بره
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
23 مرداد 90 10:35
مامان فاطمه جون.خوب نیست اینقدر نگران باشین.به امیر حسین خوشگل فکر کنین.اینجور مواقع سرتون با چیزهای خوب گرم کنین.آیة الکرسی بخونین و دور نینیگولو فوت کنین. خدا خودش کمک می کنه.


مرسی نسرین جونم فدات شم
سارا
23 مرداد 90 14:14
قربونت برم اصلا فكر اين چيزا نباشا اصلا اين مطالب رو نخون اونكه صلاح دونسته و ني ني رو داده به خودش بسپار محافظشه
مواظب خودت هم باش به چيزهاي خوب فكر كن به زماني كه ايشااله به دنيابياد و سرگرمتون كنه


آخ ساراجون اگه خدا رو نداشتم دیوونه میشدم.بدیش اینه که من یکم منفی نگرم...
مامان کوچولو
23 مرداد 90 16:07
ُلام خانومی دختر اصلا تو این تاپیک ها نر و دیگه ....
ما که سالمیم خودمون با خوندن اینا مریض میشیم ...
دیشب من صبا دختر نباتی و خوندم تا خودت صبح گریه کردم
انشالله نی نی پسمل خوشگل زودی بیاد بغل ت سالم و سالم ....
خانومی خیلی خوشحال شدم این طرفها میای...
یادگاری های دوران کودکی خیلی خوشحالم کرد از همشون منم داشتم مخصوصا اون مداد تراش و پاک کن .... هییی خواهر پیر شدم فردا میرم تو 24 سالگی ...


ممنونم عزیزم.باز خدا پدر صاحب تاپیک دختر نباتی رو بیامرزه که نوشته بود هر کی بارداره نخونه!منم تا این جمله رو دیدم از تاپیک پریدم بیرون!


راستی تولدت مبارک!
مامان زینب
23 مرداد 90 16:13
سلام عزیزم. اصلا به این چیزا فکر نکن. گل پسرت رو بسپر به خدا. ان شاءالله امیرحسین نازنینت به سلامتی و دل خوش چشمهای قشنگش رو به دنیا باز می کنه و می یاد بغلت.


مرسی زینب جون آره دارم روز شماری میکنم...باید لحظه باشکوهی باشه...
سعيده
24 مرداد 90 9:46
salam azizam
aslan b khodet negarani rah nade mesle hamishe tavakol kon v ba labkhande darooni b tavalode amirhossein khoshgelo topolam fek kon
boos
,


سعیده جونم شدم مثل هوای بهار...یا دلم میخواد ببارم یا ازخوشحالی بالا پایین بپرم که البته نمیتونم!
مامان ریحانه
25 مرداد 90 14:17
سلام مامان مهربون
این روزها هم بسلامتی تموم بشه و انشاله بزودی روی ماه گل پسر را خواهی دید
قدر این روزها را بدون که بعدا همه این روزها جز شیرین تریت خاطرات زندگیت میشه عزیزم
برای خودت و امیر حسین گلم ارزوی سلامتی دارم


فدات شم ...ایشالا منم بتونم مثل شما بچه های خوب و مومن تربیت کنم که تو این زمونه واقعا کار سختیه...آره فکر کنم کار اصلی بعدش شروع میشه...بخصوص تربیتش
مارال مامان محمدمبین
25 مرداد 90 15:23
ای جانمممممممممم
منم از اول بارداریم نوشتم وقت کردی بخون
خدا برات نگهش داره
بوس بوسسسس
لینکت کردم گلم


پس هایدی نی نی سایت اسمش ماراله...چه اسم خوشگلی...چشم حتما میخونم...این روزای طولانی تابستون+روزای آخر بارداری فقط با خواب و وب گردی سر میاد!و این دتا اونقدر وقتمو میگیره که نمیرسم کار دیگه ای بکنم!منم لینکت کردم عزیزم
سحر مامان امير
25 مرداد 90 15:29
مرسي عزیزم بهمون سر زدی منم شما رو لینک کردم


ممنونم محبت کردی سحر جون
مامان ریحانه
29 شهریور 90 9:12
سلام مامان مهربون انشاله بسلامتی فردا امیر حسینت بدنیا میاد اصلا نگران نباش واسترس نداشته باش همش به چیزای خوب فکر کن فکر کن فردا این موقعهاپسر طلا را بسلامتی در آغوش میگیری وهمه حس مادریتو میخوای بپاش بریزی دعای خیر ما بدرقه راهت عزیزم ما منتظر دیدن عکسای گل پسر هستیم خدا نگهدار وحافظ تو گل پسر هست پس با خیال راحت برو ضمنا برای ماهم خیلی دعا کن