امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

مسافری از بهشت

نظرات (7)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
17 آذر 90 20:11
خاله قربونت بشه امیر حسین جونم.هزار تا بوس کوچولوبووووووووووووووووووووووووووووس
راحله
19 آذر 90 16:04
وووووووووویییییییییی خدااااااااا چه جیگری شدههههههههه ماشالله
مامان مريم
19 آذر 90 22:19
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان فرشته
20 آذر 90 8:52
سلام خیلی لطیف و خوب بود بابا که میدونی؟؟؟؟میگه این مطلبو یه جایی نگهدار بر میداره حیفه حفظش کن
مامان علی
20 آذر 90 13:50
خدای حسین نگهدارت باشه فرشته من. سلام دوست خوبم. ممنون که از خودت برام گفتی و معذرت میخوام که توی زندگیت سرک کشیدم. فقط دوست داشتم که صاحب این روح لطیف رو بیشتر بشناسم. و اما من... پوراندخت هستم دبیر ریاضی اهل شیراز و فعلا ساکن شیراز ، همسرم مهندس برق و مسئول دفتر فنی نیروگاه و بخاطر شغلش تا الان خانه به دوشیم . فعلا در مرخصی هستم و تا چند وقته دیگه هم فقط امیدم بخداست. از بودنت احساس خوبی دارم. شاد باشی در کنار مریخی هایت
مامان نفس
20 آذر 90 15:36
فرشته نازنینت تو این لباس معرکه شده امام حسین نگهدارش باشه انشاله
سعيده
23 آذر 90 18:31
خيلييييييييييييييييييييييي ملوسك شدي پسمل نازنين خاله