امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

مسافری از بهشت

تولدت مبارک!

1391/6/30 20:44
1,206 بازدید
اشتراک گذاری

و تو آمدی...و آمدنت چه شیرین بود برایم...چونان نسیمی از جانب بهشت که

بر صورت تبدار عاشقی وزیده باشد....

و یک سال از آمدنت گذشت...وخنکای نسیم آمدنت را هنوز بر گونه های عاشق 

مادرانه حس میکنم...و باورم نیست که لحظه های با تو بودن چنان به سرعت گذشته

باشند که اکنون بر قله اولین زادروزت ایستاده باشم و دشتی سراسر غنچه های شکفته

را بنگرم...غنچه هایی که هر کدام نشانه یک روز عمر توست...عمر نازنین تو...عمر یک 

ساله ات هزار باد پسرکم...تولدت مبارک گلستان یک ساله من...

دستهای کوچکت را که به دور گردنم حلقه میکنی چیزی به نام عشق در رگهایم جاری میشود...

جشمان سیاهت را که به چشمانم میدوزی و مرا به لبخندی میهمان میکنی

دنیا از آن من میشود...

کلمات نامفهوم این روزهایت برای من ترنم حیات است دلبندم...و من مشتاقانه

در انتظار شنیدن نام خود از لب های نازنین تو...

امروز روز توست دنیای کوچک من!

نخستین زاد روزت خجسته باد شیرین تر از قندم...

.............................................................

این پست رو فقط برای اینکه در این روز پستی گذاشته باشم نوشتم.انشاالله عکسای

تولد خودمونی رو تو پست بعد میذارم.

عکس امیرحسین تو متولدین امروز نی نی وبلاگ

 

لحظه دقیق تولد یک سالگی به روایت روز شمار نی نی وبلاگ

 

بزودی برمیگردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سعیده
31 شهریور 91 9:08
سلام گل پسر...قند و عسل اولین تولدت مبارک....خیلی دوست دارم ....با یادآوری صورت ماهو شیرینت...لبخندی عمیق به پهنای صرتم شکل می گیره... چقد قشنگه و چقد انتظاره زمان نگار وبلاگتو می کشیدم که یک سالگیتو ببینم...الان درست 1 سال و20 ساعتت شده.... برات آرزوی طول عمر با عزت و کرامت می کنم زیر سایه پدر و مادر خوب و مهربونت همیشه شاد وسلامت باشی طلا طلا [Web] - [E-Mail]
هانیه
31 شهریور 91 10:56
سلام فاطمه جون خودم وبلاگ نی نی رو پیدا کردم ان شا الله همیشه صالح و سلامت باشه. خیلی قلم زیبایی داری خیلی لذت بردم از نوشته هات عزیز تولد پسر نازنینت هم مباااااااااااارک.
مامان علی
31 شهریور 91 11:51
امیرحسین قشنگم تولدت امروز و هر روز به همه ی ما كه شاهد لحظه به لحظه اوج گرفتن و بالنده شدنت هستيم مبارك و به خودت از همه مبارك تر هدیه ام لبخندی به رنگ عشق برای وسعت چشمان سیاهت...تولدت مبارک.
مامان علی
31 شهریور 91 11:52
فاطمه جان مادرانه هات همه شیرین و گواراست. یک سال مادر بودن و اینهمه عاشقی هم مبارکت باشه امیدوارم خداوندشما رو برای هم حفظ کنه و همیشه از با هم بودنتون لذت ببرید.منتظر عکسای قشنگتون هستم
زهره
31 شهریور 91 16:16
سلام تولد گل بهشتی تون مبارک انشاءالله که هرگز پژمرده نشه این غچه ی ناز و خوشبو خیلی مبتکری شما
فاطمه
31 شهریور 91 19:45
سلام فاطمه جووووووووون. تولدت امیرحسین جون مبارک . ان شاالله که در کنار مامان و بابا و داداش و خواهرایی که قراره بعدا به جمعتون اضافه شن زندگی با عزت و شادی و شادکامی توام با موفقیت و گام های پیشرفت و رسیدن به خدای مهربون رو طی کنه . سلام برسون التماس دعا. یا حق
زهرا از نی نی وبلاگ213
1 مهر 91 8:42
سلام تبریک میگم تولد این گل پسر نازنین رو
مامان امیرحسین
1 مهر 91 12:31
سلام سلام .تولدت مبارک خاله جون.بزرگ شدی آقا شدی ...ماشاالله جیگر خاله. می بوسمت یه عالمه وااای یه عالمه بازم کمه...
مادر کوثر
2 مهر 91 12:22
وای عزیزمممممممممممم تولد مبارک یک ساله شدنت مبارررررررررررررررررررک منتظر عکسای خوشگل خوشگل هستیییییییییییم
صفورا
2 مهر 91 21:39
سلام بسیار مبارک باشه. خوشحال شدم. جشن قدمت بی نظیر بود. با وقت کمی که داری خیلی باحالی. موفق باشی و التماس دعا
جوجه نارنجی ما
3 مهر 91 0:47
تولد تولد تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی پسمل ناز نازی.خاله ما عکس میخویمممممممممممممممممممم
مامان شادی
3 مهر 91 8:11
سلام اقا کوچولو تولدت مبارک ایشالا در کنار مامان و بابا تولد 1000 سالگیت را جشن بگیری و همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم.
مامان زینب
3 مهر 91 14:08
سلام قند عسل. تولدت مبارک. ان شاءالله صد ساله بشی عزیزم.
مامان نیایش
4 مهر 91 9:12
فدات شم عزیزم تولدت مبارک عزیز من گل من تولدت مبارک حتما شیرین و شیرین تر شدی مثل دلنوشته ای قشنگ مامانی ات فاطمه ی عزیزم به تو تبریک مخصوص میگم برای این هدیه ی قشنگ الهی که همیشه ان شاالله سالم باشه و لباش خندون و زیر سایه ی مامان و بابا منتظر عکس هات هستیم عزیزکم ببخش با تاخیر اومدم دوستتون دارم
asal
8 مهر 91 7:41
سلام خاله جون.من شما را لینک کردم.دوست دارم با پسر شما دوست بشم.
مادر کوثر
10 مهر 91 16:15
سلام مهربونم بروزیم تشریف بیارید شما عکس تولد نمیذارید؟؟؟؟
مامی امیرحسین
10 مهر 91 21:37
مبارک مبارک تولدش مبارک خیلی خوشحال شدیم. چشم شما روشن
شبنم
10 مهر 91 21:53
راستی یه عکس هست که امیرحسین رو داخل یه بسته گذاشتید و زیرش نوشتید که امروز رفته بودیم بازار،این نی نی کوچولو رو بهمون قالب کردن این عکس رو که دیدم،تقریبا از خنده،از چشم هام اشک اومد!!!