امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

مسافری از بهشت

بوی بهشت....

1392/2/10 15:43
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

چه زیباست در هم آمیختن عطر گل های اردیبهشت و عطر تن تو مادر بهشتی من!

چه زیباست اردیبهشتی که هر سویش یاد بهشتی تو روزهای تقویم مرا نوازش کنند...

آن روز زیبا که زاده شدی...

نیک روزی که به داشتن مقام انبیا به خود می بالی...

و امروز که سرود عاشقانه پروردگار مهربان را در وجودم زمزمه کردی مادرانه...

دلتنگ بهشت که می شوم دلخوشم به بوییدن عطر تنت فرشته بهشت...

و دلتنگ عطر تنت که میشوم دلخوشم به بوییدن عطر تن فرزندم که عشق را برایم زنده

میکند از همان جنسی که تو آموختی ام...

همه آرزویم این است که چون تو باشم برای او....

آنگاه که چشمان نگران او جزئ به جزئ

حرکاتم را میپاید و از غم من غم به چشمان نازنینش میریزد و از شادیم شور میگیرد...

آنگاه که ذهن فعال و کنجکاوش در تکاپو برای بلعیدن هر آنچه است که از دنیا برایش

معنا میکنم...

آنگاه که دستان منتظرش...آغوش گشوده اش...چشمان معصومش...همه و همه مرا

میخوانند...

نیک در می یابم که چه سخت بوده است مادر بودن و تو هیچگاه دم برنیاوردی...

چه بزرگ است دغدغه پروراندن یه "انسان" ...

گاه از بزرگی این دغدغه زانوانم می لرزند و دستهایم از تاب می روند...

و من در حسرت برای بودنی چون تو...حسرتی بزرگ...مادری که بتوان از جنس

ملائک نامید و ازعطر ملکوت سهیمش دانست...

روزت مبارک بهترینم...

هر روز روز توست....

هر روزی که با عشق آغاز میکنم...

هر روز که آموخته هایت مسیر زندگی را برایم روشن میکنند...

هر روز که برای داشتنت خدای را سپاس می گزارم...

هر روز که شمیم یادت از کوچه های دلتنگ دلم عبور میکند...

آری هر روز روز توست...

مادر مهربانم روزت مبارک.... 

..............................................................................

روز مادر و روز زن به همه دوستای خوبم بویژه مامان فرشته عزیزم و مادرهمسر عزیزم

مبارک باشه.این پست ویژه تقدیم به مامان گل خودم.به زودی با یه پست امیرحسینی

خدمت میرسیم.

درضمن روز معلم رو هم به همه معلمای عزیز خصوصا مامان ماهان عزیز و مامان علی کوچولو

همینطور پدر و  مادر مهربون خودم تبریک میگم....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

شبنم
10 اردیبهشت 92 16:00
خیلی زیبا نوشته بودی فاطمه ی گلم.. همیشه از دیدن و برخورد داشتن با کسایی که بزرگداشت روز مادر رو نه فقط در خریدن یه هدیه گرون قیمت و یه کیک دوستت دارم می دونن!! بلکه سعی می کنن تو ثانیه ثانیه های زندگی شون عشق به مادر، هر لحظه توی خونشون مرج بزنه، و ترجمان اونچه از مادرفرشته مانندشون اموختن رو توی زندگی خودشون و توی بزرگ کردن فرزندهاشون به کار بگیرن، لذت می بردم.. به خاطر همین، الان هم از این پست تو خیلی لذت بردم و خیلی به دلم نشست. مرسی فاطمه.. روز خودت هم مبارک دختر و همسر و مادر و عروس مهربون.
علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 19:31
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
مامان فرشته
10 اردیبهشت 92 22:16
دختر خوبم ؛ دوستی برایم گفته بود: فزق نمی کند گودال کوجک آبی باشی یا دریای بیکران، زلال که باشی آسمان در توست. محبت مادرانه از همان زلالی است که او گفته بود. از قلمت و ابراز احساس سرشارت لذت می برم ولی مثال من همان گودال است جون من با آن همه مشغله نتوانستم آنگونه که خودم دوست میداشتم مادری کنم ولی امیدوارم تو همان دریای بیکرا ن باشی و در کنار این مادری پر احساس خودت نیز بیکرانه بشوی و جرعه جرعه ملکوت را از آن خود کنی.از صبح دلم برای آن روزهایی که به بهانه تولد حضرت زهرا و اسم فاطمه ات هدیه کوچکی برایت می خریدم تنگ شده بود و حالا تنگ تر .... دعا کن همانی باشم که فکر می کنی و وصف کردی امیر حسینو هزار بار ببوس و روزت مبارک دلارام باشی
آشتی
11 اردیبهشت 92 7:42
وای فاطمه جون!!!!!!!! این عکس مامانتونه؟ اینم بچگی های خودتونه؟ چقدر پسرت شکل بچگیهای خودته!!!!!!!!!!! جل الخالق! باور کن تو چشمهای خودت هم همون شیطنت امیرحسین دیده میشه!!!!!!!!!!!
منا مامان الینا
11 اردیبهشت 92 9:53
سلام ای بهترین مادر
زندگی کن و
لبخند بزن
بخاطر آنهایی که:
با لبخندت زندگی میکنن
از نفست آرام میگیرند
و
به
امیدت
زنده هستند
عزیزم " روزت مبارک"



روز تو هم مبارک مادر واقعی سرشار از عشق...
منا مامان الینا
11 اردیبهشت 92 9:53
خصوصی
سعیده
12 اردیبهشت 92 10:33

سلام
منم این روز قشنگو به تو کلوچه مامانی و مامان فرشته و مامان آقا پوریا تبریک می گم
می گما چقد کوچولوییت بانمک بودیا..ولی خیلی تغییر نکردی
انگار همون کلوچه رو فقط بزرگتر کرده باشی
به نظرمقشنگترین خلقت خدا وجود مادراست


آره عزیزم همونم که بودم!کلوچه کوچولو حالا شده یه کلوچه بزرگ!فیجیلکی که فیجیل شده!
راحله
12 اردیبهشت 92 22:04
فاطمه ی عزیزم
روزت مبارک
وای خدای من این توئی؟؟؟ چقدر ناز و خوشکلی وای یعنی این نینی تپلی نازنازی الان خودش شده مامانه یه نینی ناز و خوشکل و دوست داشتنی؟
راستی مادر منم معلمه.اینم یه نقطه تفاهم دیگه

روز تو هم مبارک گل من.اره این تپلی که میبینی منم!هنوزم با تپلی خودم دست و پنجه نرم میکنم!میبینم که تفاهممون داره سر به فلک میزنه!همین روزاست که ازت خواستگاری کنم!
سعیده
14 اردیبهشت 92 23:25
چقد مامان فرشته قشنگ نوشته...انصافا خوب ارثیه ای بت رسیده ها...نمی دونم از تعریفای خودته یا حسه منه که مامان فرشتتو دوست می دترم
مامان نیایش
16 اردیبهشت 92 11:01
عزززززززززیزززززززززززززم فاطمه جونم چه قشنگ نوشتی مثل همیشه بازم این روز بر تو مادر نمونه و مامان گلت مبارک باشه ان شاالله سایه شون رو سرتون باشه همیشه شاد باشید امیر حسینم رو ببوس راستی چه قدر شکل مامانت هستی
فاطمه
18 اردیبهشت 92 11:58
سلام سلام
بعد کلی تاخیر اومدم به وبلاگتون بازم مثل همیشه گل کاشتی واقعا عالی نوشتی با تاخیر یک هفته ای روزت مبارک مادر خوب !
امیر حسین جون که کلی واسه خودش آقا شده هزار ماشاالله .
راستی زهرا کوچولو چقدر نازه ولی من که نتونستم زیاد تشخیص بدم که شبیه کیه ؟
خدا حفظش کنه.
سلام برسون فدات.

یا حق

فدات شم عروس خانومم ایشالا خوشبخت باشی
مامان نیایش
18 اردیبهشت 92 18:41
به به فاطمه خانم گل گلابم دیدم آنلایلی گفتم عرض ارادت کنم بانو دوستتون دارم
مادر کوثر
21 اردیبهشت 92 9:56
کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند، لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند. التماس دعا
امیررضا
22 اردیبهشت 92 17:49
مبارکه خاله جون ببخشید زیادی دیر شد تبریک گفتنم
مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:48
برای چراغ های همسایه هم ، نور آرزو کن ، بی شک حوالی ات روشن تر خواهد شد ... ماه رجب است و شب آرزوها ... التماس دعا...
مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:48
با چند تا پست جدید آپم هر وقت تونستی بیا خوشحال میشم گلم
شیما
28 اردیبهشت 92 13:49
سلام عزیزم ببخش که با تاخیر اومدم ...ولی روز مادر بر تو مبارککک عکسی که گذاشتی هم خیلی باحاله. ما رو میبره به دوران کودکی خودمون! یه لحظه حس کردم اون بچه منم که توی بغل مامان جونم نشستم! الهی که همه مامانا همیشه زنده و سلامت باشن و برای عاقبلت بخیری ما دعا کنن. راستی امیر حسین خیلی شبیه بچگی های خودته ها!
راحله
29 اردیبهشت 92 16:23
سلام فاطمه جوووونم خوبی؟ امیر حسین جونم چطوره؟ یعنی من باید اینهمه دوریشو تحمل کنم آیا؟ خب دلم تنگ شده براش نمیشه بیای و وبلاگشو آپ کنی؟ راستی بالاخره صداتو شنیدم البته یه کوچولو خجالت کشیدم باهات حرف بزنم وای من خیلی خجالتی ام....قلبم داشت از تو دهنم در میومد وقتی یلدا گفت بیا با فاطمه صحبت کن انگار قرار بود با خواستگارم صحبت کنم تو هم خجالت کشیدی نه؟ راستشو بگوووو دیگه یعنی عاشق این تفاهمی شدم که بینمون ایجاد شده و هر روز داره بیشتر و بیشتر میشه زودتر بیا دلم تنگه برای نوشته هات
شبنم
31 اردیبهشت 92 10:06
آورده اند که "به زودی با یه پست امیرحسینی خدمت میرسیم."...(دقیقا در چهار خط ما قبلِ ِ پایانِ پست).. باز خوبه که ما نمردیم و معنی "به زودی" رو هم فهمیدیم!!!!!
شيما
31 اردیبهشت 92 17:15
سلامممم خيلي وقته آپ نكردي ... حواست هست؟؟ هر دفعه ميايم همچنان بوي بهشت مياد!
بابای امیرحسین
3 خرداد 92 0:13
دکترجان،بابای امیرحسین روزت مبارک! این عید را به شما و خانواده محترمت تبریک میگم. انشالله زیر سایه آقا امیرالمومنین همیشه موفق باشید.
راحله
3 خرداد 92 13:06
فاطمهههههههههههه چرا نمیای پس؟ من هر روز میام اینجا به امید یه پست جدیددددددددددد
نیلوفر مامان آوا
5 خرداد 92 11:29
سلام. چه با مزه نوشتی.
ارلا
14 خرداد 92 15:53
وب زیبای داری تبریک بهتون میگم در صورت تمایل داشتن برای تبادل لینک به من اطلاع بده ممنونم منتظرم