امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

مسافری از بهشت

عزیزم....

1393/1/25 19:20
1,815 بازدید
اشتراک گذاری

صدات می کنم امیر حسین...

جواب میدی بیه عییزم (بله عزیزم)

دلم ضعف میکنه و حرفم یادم میره...

.....................................................

دارم برنج آبکش می کنم حساس ترین قسمت ماجرا ...

میای شلوارمو می گیری و میگی 

آب بم میدی عییزم؟

برنجو بیخیال میشم و با سر میدوم که بهت آب بدم.

و چه بغض شیرینی گلومو میبنده وقتی آبتو میخوری میگی 

دست دد نتونه

سیام به حسین(سلام بر حسین).....

................................................

یه بازی شیرینی اختراع کردی با دلبرانگیت:

میگم عزیزم

میگی شییینم(شیرینم)

میگم خوشگلم

میگی عسیم (عسلم)

میگم نفسم

میگی جونم

و.......

چه لذت بخشه حرف زدنت...

خدایا میشه الینای خوشگلمم

به همین زودی دل ببره از مامانش ؟از ته قلبم میخوام خدای مهربونم

که من بی خجالت از روی مهربون و صبور مامان نازنینش بنویسم؟

.................................

روزهای سختی داره بهمون میگذره اما ایمان دارم که ان مع العسر یسرا...

سختی پوست انداختن رو که تحمل کنیم روزهای زیبایی در انتظارمون 

خواهد بود.و خوشحالم که دنیای زیبای کودکانه ی تو مثل یه راه نفس 

می مونه وقتی زیر خروارها شن و ماسه گیر کرده باشی...از این باریکه 

راه نفس میکشیم زندگی رو پسرم.ممنونم بخاطر بودنت.ممنونم بخاطر 

حرف زدنت.بخاطر نوازش دستهای کوچولوت....ممنونم که یادم میدی چطور

دنیا رو فراموش کنم و سختی هاش رو به بازی بگیرم وقتی با تو همبازی 

میشم....

پسندها (1)

نظرات (12)

شیما
26 فروردین 93 9:14
سلام فاطمه جون خیلی قشنگ نوشتی ... وقتی بچه ها تازه حرف زدن یاد میگیرن خیلیییییییی بامزه میشن منم به دعای تو آمین میگم و امیدوارم همه نی نی هایی که مشکل دارند به زودی زودی به لطف و معجزه خدا مشکلشون برطرف بشه.
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
ممنونم شیما جونم.آره خیلی بانمک شده.روزی صدبار دوست ارم درسته قورتش بدم.منم از ته دلم برای شفای همه ی بچه های کوچولو دعا میکنم...
مامان نیایش
26 فروردین 93 20:32
ای جووووووووووووووووووووووووووونم نفس باید دیگه زودتر بیای پیشمون دیگه میتونی با نیایش حرف بزنی قربونت برم
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
آره زهره جون دقیقا دو سه روز پیش داشتم به همین فکر میکردم که دیگه میتونم ای بار که اومدم مشهد بی خجالت از روی نیایش گلم با هم قرار بذاریم و حتی بریم کلوب پاندا!
منا مامان الینا
27 فروردین 93 10:51
عزیزم شیرینم عسسلم جونم نفسسسسسسم ببوسش از طرف خاله منا محکممم این شیرین زبونم رو انشالله که روزهای سخت میگذرن و روزهای شیرین از راه میرسن فاطمه جونم تو دختر قوی و محکمی هستی عزیزم فاطمه جونم خجالتم نده و راحت از روزانه ها و شیرین زبونیهای امیرم بنویس همینکه به فکر الینای منی و میدونم همیشه اسم الینا ی من تو دعاهای خاله فاطمه ش هست دعا میکنم زودتر روزهای سختتون بگذره و تو کارتون گشایش بیفته انشالله
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
منای مهربونم ممنونم خاله ی مهربون...نمیدونم چی بگم ایشالا به حق همین دل بزرگت الینا به زودی همه رو شگفت زد میکنه من شک ندارم...
سمیرا
27 فروردین 93 16:06
سلام فوق العاده زیبا مینویسی از خوندن نوشته هاتون لذت بردم، میتونم لینکتون کنم؟
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
سلام دوست خوبم.نظر لطفتون هست بی شک..بله حتما با کمال میل منم شما رو لینک میکنم
مریم
28 فروردین 93 11:42
سلام انشالله همیشه شیرینی "داشته هایت" مانع دیدن نداشته هایت شود
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
خیلی ممنون از آرزوی زیباتون...خوش آمدین
سمیرا
28 فروردین 93 12:36
خیلی خیلی خوشحال شدم که به وبم سر زدین، یک دنیا ممنون
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
وظیفم بود عزیزم چه حرفیه
سعیده.
28 فروردین 93 16:14
سلام عزیزم چقد قشنگ نوشتی....خیلی به دلم نشست ایشاا.. همیشه در پناه خدا باشید و زندگیتون در راه شکوفایی هر چند ممکنه در مان را سنگها و موانعی همباشه من مث اینکه خیلی ح جا موندماز نوشنه هات چن باری سر زدمخبری نبود بیخیال شدم امروز که دیدم جا خوردم خوشحالم دوباره نوشتنت رواز سر گرفتی راستی قاب وبلاگت خیلی نازتر شده رنگ مورد علاقه من
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
ممنونم عزیز دلم.همیشه لطف داری.منم واقعا امیدوارم و مطمئنم روزهای سخت مثل ابر جلوی خورشید بزودی کنار خواهند رفت...به همون سرعت...
سعیده.
28 فروردین 93 16:20
فاطمه
28 فروردین 93 23:55
سلااااااااااااااااام
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
علیک سلام مامان جدید فامیلمون خوشگل خانوم
جانم مادر
30 فروردین 93 1:37
فاطمه جان اجازه میدی این شیرین زبونتو بخورم؟؟؟
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
حتما حتما.فقط سهم مارو هم نگهدار
آشتی
10 اردیبهشت 93 14:29
میام می چلونمش ها!!!!!!!!!!!!
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
بفرمایید ما حاضریم!!