امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

مسافری از بهشت

نظرات (6)

مامان نیایش
26 فروردین 93 20:31
چه قدر زیبا می نویسی فاطمه چه لذتی بالاتر از خوش خبر بودن همیشه خوش خبر باشی گلم خدا رو هزاران بار شکر و سپاس خدایا لطفت بی منتهاست از هیچ زنی دریغ کن نعمت قشنگ مادر شدن رو ...الهی آمین
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
قربونت برم زهره جونم.لطف داری واقعا شرمندم میکنیحقیقتا منم ازاینکه شبنم ازم خواست این خبر رو بدم خوشحال شدم.خوش خبر بودن رو خیلی دوست دارم.اونم همچین خبر مهم و شادی آوری.
دريا
28 فروردین 93 15:57
سلام فاطمه جون... چه خوب كردي اون خوش آمد گويي وبلاگتو برداشتي آخه هر بار ميومدم سيستمم هنگ ميكرد ان شاء الله كه هميشه هم قاصد خوش خبر باشي و به همين زيبايي حس جميع جمع رو منتقل كني واقعا خوشحال شدم واسه مامان شبنم عزيز از شيطوني هاي امير حسين خان چه خبببببببببببببببببببببببر
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
ممنونم دریا جان آره آخه دیگه این وبلاگ تغییر کاربری داده.هرکس بیاد قدمش روی چشم ولی من فقط برای پسرم مینویسم و کسی کامنت بذاره لطف میکنه و نذاره هم همینکه اومده ممنونیم.بخاطر همین پیغامها رو برداشتم.برای شبنم هم عمیقا شادم...
سعیده.
28 فروردین 93 16:19
مبارکه
جانم مادر
30 فروردین 93 1:36
سلام فاطمه جان وقتی متن قشنگت رو تو وبلاگ شبنم دیدم چقدر خوشحال شدم .خیلی زیبا بود.الهی الهی همیشه خوش خبر باشی.خدایا این حس قشنگ مادر بودن رو به همه کسایی که آرزوشو دارن بچشون.آمین ای بزرگ مهربون. راستی مامانی مهربون روزت مبارک باشه. مامان شبنم روزت مبارک باشه
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
لطف داری دوست خوبم.خوشحالم که شبنم امسال به جمع مادرها پیوسته واقعا خوشحالم و از ته دل آرزو میکنم برای هرکسی که میخواد ...روزشما هم مبارک باسه دوست خوبم مال شما دوبرابر چون دوتا نی نی گولو داری
مامان نیایش
30 فروردین 93 20:50
عیدت مبارک روزت مبارک مامان مهربون و گل و نمونه د وستتون داریم
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
روز شما هم مبارک زهره ی نازنینم.منو شرمنده نکن دیگه مادر. بخدا خجالت میکشم.ما هم دوستتون داریم نازنین
سمیرا
30 فروردین 93 21:58
مامانی مهربون روزت مبارک
فاطمه مامی امیرحسین
پاسخ
روز شما هم مبارک مهربونم