امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مسافری از بهشت

اولین هدیه

1390/5/15 15:48
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی من!

آدمیزاد برای رسيدن به خدا به هیچ وسیله ای جز قلبش نياز نداره...کافیه به اعماق

دلت رجوع کنی تا ببینی یک عشق عمیق نسبت به خالق مهربونی که تو رو آفریده

داره اونجا موج میزنه...و چشماتو ببندی و غرق در لذت بودن با آفریدگار بزرگی بشی

که به تو این اجازه رو داده که بی اونکه از هزار تا فيلتر بگذري مستقیم و بی واسطه

با بزرگترین و عالی ترین مقام هستی ارتباط برقرار کنی...

اینا رو گفتم که بدوني هرچه که از جنس ماده تو این دنیا هست ودر اختیار توست

جز براي رسیدن به همین لحظه نيست...تو چه بهترین ها رو داشته باشی و چه

نداشته باشی...چه تو یه خانواده مرفه به دنیا بیای و چه تو فقیرترین خانواده...

صاحب همون قلب طلایی هستی که خداوند تو سینه همه فرشته کوچولوهایی

مثل تو میذاره...پس هیچوقت به داشته هات دل نبند و از نداشته هات اندوهگین

نشو...همونطور که تنها به دنیا میای و تنها تو یه ملحفه سفید میپیچنت و به آغوش

مادر میسپرنت،همونطور هم تنها از دنیا میری وتو یه ملحفه سفید به آغوش خاک

سپرده میشی...و همه چیزهایی که بین این دو اتفاق خواهی داشت رو تو همین

دنیا جا میگذاری و میری....

پسرک زیبای من!تمام این ها رو بهت گفتم تا اولین داشته های مادیت رو تو این

دنیای مادی بهت معرفی کنم...هدیه هایی که پدربزرگ و مادربزرگ عزیزت به تو

دادن تا راحت تر زندگی قشنگتو شروع کنی...من ازشون خیلی ممنون و متشکرم

مطمئنم تو هم همینطور...وقتی بزرگ شدی و این عکسا رو دیدی شاید بری و

دستای مهربونشون رو ببوسی...سر انگشتای مهربونی که خیلی وقتا از غبار

گچی که روشون میشینه ترک ترک میشن...خوش بحال تو که اولین داشته هات

از حلال ترین پول ها به دست اومده که حقوق معلمیه...دوست داشتم همه دنیا

رو به پای پدر و مادر مهربونم بریزم...

 .............................

عکس های سیسمونی امیرحسین رو در پستای بعدی میگذارم ....

                            niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه عاطفه
17 مرداد 90 0:49
واقعا دستشون درد نکنه
سنگ تموم گذاشتن
فاطمه جونم مامان بابایی داره (عین خودش) دو تا فرشته ی مهربون
هرچی بگه کم گفته



ممنونم عاطفه جونم این کمال لطف تو نسبت به من و خانوادمه