امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مسافری از بهشت

به روایت تصویر...

1390/9/10 12:18
2,551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این پست فقط تصویریه به جبران پست قبلی که عکس نداشت:

من در یه لباس با حالتای مختلف!

ذوق میکنم....

 

تعجب میکنم!

 

چشمامو می مالم یعنی خوابم میاد!

 

دستامو تا ته میکنم تو دهنم!

 

لبخند ملیح تحویل میدم!

 

زبون درازی می کنم!

 

عکس هنری میندازم...

 

دست آخرم ناز میخوابم...

......................................

چیکار میکنی اون زیر شیطونکم؟

 

مچتو گرفتم!داشتی پتو رو لیس میزدی!آخه مگه من به تو می می نمیدم بچه؟!سوال

...........................

قربون اون شیر دور دهن کوچولوت فرشته من....

 

اینم عکسیه که مامان فرشته خوشش اومد بخاطر مامان گلم میذارم...

 

این عکسو از پنجره هواپیما گرفتم خیلی می دوستمش

 

قبل نشون دادن این عکس کلی پوریا رو گذاشتم سرکار که دزد اومده بود و ....کلی خندیدیم

 

اینم یه عکس هنری با سلکشن رنگ آبی...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان علي
10 آذر 90 13:47
چقد تو ماهي خاله. عكساتم خيلي قشنگه ماماني دستت درد نكنه. اميرحسين من عاشق اون پاپوشت شدم ميديشون به من؟
یلدا
10 آذر 90 19:46
فاطمه همه ی عکسها رو دیدم.... عاشق چشمهاش شدم... عاشق اون دوتا عکسی ام که نوشتی توش ذوق می کنه.... خیلی شیرین شده... گفتی ازش سیر نمی شی... آخه مگه می شه ازش سیر شد؟ من که از نزدیک ندیدمش اینقدر برام شیرینه تو که هیچ... مادرشی... منو ببخش که خیلی وقته به وبلاگ امیرحسین سر نزدم.... همیشه بهترینها براتون آرزومه... امیرحسین خاله رو ببوسسسس
خاله هستی و لبخند
10 آذر 90 19:48
ماشاالله
مامان سارا
11 آذر 90 4:57
فاطمه جان سلام ، خوبي عزيزم مرسي كه به ما سرزدي عزيزم ببخشيد من زياد وقت نمي كنم به شما سر بزنم ، عكساي اميرحسين جون رو ديدم و واقعا با هر دونه از عكسا لذتي بردم و دلم آب شد كه نمي تونم از نزديك عزيزم رو ببينم ، ببوسش ماماني حتما حتما
مامان نفس
11 آذر 90 13:03
ای جووووووووووونم هزار هزار ماشاله چشم نخوری انشاله...انشاله زیر سایه مهربون خانواده عزیزت همیشه شاد شاد باشی گلم
سعيده
11 آذر 90 19:00
الهي قربونت برم عزيزكم چقد شيرين و با نمك شدي عزيزززززززم دست شما درد نكنه ماماني كه اينقدر از من خوب مواظبت مي كني اينهمه جيگر و تپلي شدم من همه عكساشو دوست دارم مخصوصا اوني كه پتو مي خوده ملوسكم ماماني دلم واسه خودت و ني نيت خيلي تنگ شده،وقت كردي اس ام اس بزن بيام چت ببينمتون
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
12 آذر 90 1:41
الهی قربونت بشم خاله .ملوسک.!چه ناز میخندی .زبون درازیم که میکنی. عکس هنریم که میگیری.قربونت بشم خوشمزه
مامانی و نونوش
27 آذر 90 0:16
چه حس خوبیه مامان شدن عزیزم مواظب نونوی نازت باش تو این هوای سرد ماشالله چشم نخوره ایشالله