امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مسافری از بهشت

نظرات (13)

مامان نفس طلایی
2 بهمن 90 12:48
مامان علی
2 بهمن 90 13:20
آره فاطمه جان انار راحت شد راحت شد از درد ولی داغش تا ابد واسه مامانش تازه ست. واسه هممون دعا کن از امام رضا بخواه که آرامش رو برگردونه به هممون به زهرا....بمیرم برای دل زهرا
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
3 بهمن 90 15:39
خدا به مامان و باباش صبر بده.
جوجه نارنجی ما
3 بهمن 90 16:19
دلم شکست فاطمهههههههههههههههه جان.مواظب امیرم باش بوسسسسسس
مامان باران
6 بهمن 90 12:31
سلام من مدتیه نبودم از ماجرای انار خبر ندارم چی شده از بچه های نی نی وبلاگ بود چه اسم زیبایی داشته خیلی ناراحت شدم
عمه عاطفه
6 بهمن 90 17:32
آه ه ه ه ه ه ه ه ه امتحانای خدا بعضی موقع ها جه سخته
فاطمه
7 بهمن 90 16:09
سلام . زیارت قبول چند بار اومدم اینجا تا کامنت بزارم اما هیچی نتونستم بگم و رفتم . فقط می تونم بگم که خدا به پدر و مادر انارجون صبر بده . و امتحانای همه مون رو آسون کنه.
سپهر
8 بهمن 90 19:09
خدا به مامان و باباي دل شكسته اش صبر بده ، اون فرشته عزيز كه جاش تو بهشته واقعا ناراحت شدم .
زندگی دوباره
9 بهمن 90 15:49
سلام خوبی گلپسر خوبه. ورقه درمانتو یادت رفت ببری. روغن بنفشه هرشب به سینوسها و بینی می مالی . دمکرده های آرامبخش گیاهی مثل اسطوقدوس. برگ بید روزی یک عدد با چای دم می کنی. اسپند برای لاغری موفق باشی. رژیم رو هم بفرست مرسی .
زندگی دوباره
9 بهمن 90 15:59
عالی بود همه وبلاگتو خوندم . چند وقت بود نخونده بودم.
سعيده
11 بهمن 90 7:19
نمي تونم و نمي دونم چي بگم...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
11 بهمن 90 10:01
فاطمه جونم کجایی خانم؟دلم پوسید؟امیرمو ببوس
مامان علی
11 بهمن 90 22:49
سلام دوست خوبم.زیارتت قبول ممنون که به یادم بودی. رسیدنت بخیر.من که دیگه داشتم می ترکیدم از دلتنگی . خوشحالم که روحیه ت خوبه . هرروز میومدم به وبت سر می زدم خبری نبود بدتر دلم می گرفت منتظر نوشته های قشنگت هستم. امیرمو ببوس هزارتا