امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مسافری از بهشت

باران عشق...

1391/2/22 10:52
1,641 بازدید
اشتراک گذاری

عشق می بارد...

اشک نیز هم...

کودکی از نیستی به هستی میرسد ...

و بانویی از زن بودن به مادر شدن...

و امید دوباره پروردگار به رویش عشقی دوباره...

به چشاندن شهدی شیرین به فرشته ای دیگر بر روی زمین...

مادر....

خدای مهربانم !

اشک هایم رااز گونه هایم برگیر تا نگاه مهربانت را دوباره بنگرم...

چه خوشبخت بودم که نام فرشته ای را بر پیشانیم نوشتند در نخستین لحظه 

ورودم به این دنیای بزرگ...

چه خوشبخت ترم این روزها که نام آن فرشته بر قلبم حک شده است ...

مادر عزیزم ببخش مرا برای تمام ثانیه هایی که مادر بودنت را درک نکردم...

برای تمام لحظه هایی که غم تو را، عشق سرشار تو را، دلواپسی های تو را درک نکردم...

روزت مبارک ای آغوش گرم خدا بر روی زمین...

ای نگاه مهربان کردگار در نگاه تو جاری...

این روزها که قلبم مالامال میشود از مهر فرزندم ، این روزها که مهر مادری دلم را تسخیر

کرده چه آسانتر زانوانم میشکند در برابر لطف پروردگاری که عشق را تنها محور رابطه

مادر و فرزند قرار داد...

عشقت را سپاس مادر نازنینم...

هر روز روز توست...

روزت مبارک فرشته ترینم...

.......................................................

روز مادر رو به تمام مادرای نازنین بخصوص مامان خودم تبریک میگم.و به همه اونایی

که امسال مامان شدن و غرق لذت اولین روز مادرشون هستن بویژه دوست بهتر از

برگ گلم پوران جون.

 

 لبخند تو زیباترین هدیه برای منه نازنین فرزندم...

.............................

پی نوشت 1:فاطمه عزیزم!

دختر عمه نازنینم...

از ته دل برات خوشبختی و سعادت و عاقبت بخیری این دنیا و اون دنیا رو از خدا میخوام 

و عمیقا ناراحتم که فردا نمیتونم تو جشن ازدواجت حضور داشته باشم.منو ببخش و

از تک تک این لحظه های زیبا لذت ببر...

پی نوشت 2:

دوست خوبم مامان کوثر جون.نمیدونم ناراحتیمو از تعطیلی وبلاگت چطور بهت برسونم.

امیدوارم این مطالبو بخونی و بدونی چقدر دوست داریم و واقعا از ننوشتنت غمگینیم.

به هر حال تو همچنان در لینک های ما و در قلب های ما خواهی موند و هر بار به امید دیدن

پستی تازه و شروعی دوباره به خونه مجازیت میایم...

پی نوشت 3:

از همه دوستای مجازیم عذر میخوام اگه پاسخ کامنت ها رو نمیدم.جدا فرصت نمیکنم.

شرمنده الطافتون هستم.به جاش میام وبلاگتون نظر میذارم.باشه؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان نیایش
22 اردیبهشت 91 10:50
عصاره ی تمام مهربانی ها را میگیرم و از آن فرشته ای می سازم چون" خودت " مادر نمونه و خوش ذوق روزت مبارک مثل همیشه زیبا و دلنشین حرف دل را می زنی که لاجرم بر دل چنان می نشیند که هیچ واژه ای برای گفتن پیدا نمیکنم روزت مبارک دوست
مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 12:10
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
صفورا
22 اردیبهشت 91 13:06
روزت مبارک. خدا برای هم حفظتون کنه. اون تاتوی ابرو رو هم برات خریدم بیا مشهد بهت بدم عزیزم.
مامان فرشته
22 اردیبهشت 91 13:41
باز مثل همیشه اشکمو در آوردی یه جورایی نوشته هات بوی همه رو میده ممنونم از احساسات پاک و بی ریایی که راحت بیان می کنی و در پس تبلورات درونگرایی پنهان نمی مونه این قانون هستیه که آدم تا خودش پدر و مادر نشه نمی تونه نقش اونارو درک کنه. ولی بین خودمون بمونه!عکس دختر منو نیگا کن عکس پسر خودتم نیگا کن ؟دیدی دختر من چقدر قشنگتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/واقعا بقول دکتر خادم انگاری گل سرخی
مامان علی
23 اردیبهشت 91 21:22
مثل همیشه نگاهی پر از لفظ مرطوب....نبض احساس من تند شد باز ...مث همیشه لطیف و نغز آفرین آفرین آفرین ...
مامان علی
23 اردیبهشت 91 21:26
این روز رو به عاشق ترین و پروانه ترین مادر دنیا تبریک می گم و به مادر عزیزت که یقین دارم خون جار ی رگهات پر از اشراق مادرنه اوست...
مامان علی
23 اردیبهشت 91 21:26
لبخند امیر هم خیلی شیرینه پر از شور چیدن
مامان علی
23 اردیبهشت 91 21:28
و مثل همیشه من شرمنده لطف بدون مرزت. دوست دارم دوست: X
مامان علی
23 اردیبهشت 91 21:30
عکس کودکیات هم پره از معصومیتی که توی وجود هر کودکی موج میزنه. اینقدر قشنگ نوشتی که تا مدتی پرم از موسیقی احساس قشنگت
عمه عاطفه
24 اردیبهشت 91 2:58
خدا خواست در همه جا جلوه کند........ مادر را آفرید روزه همه مامانا مبارک
فاطمه
24 اردیبهشت 91 10:20
سلام دختر دایی نازم ممنونم از تبریکت احساس میکنم خدا رسالت عظیمی رو بر دوشم نهاده دعا کن که همیشه بتونم سربلند باشم . بازم ممنونتم . راستی روز مادرهم بهت تبریک میگم مادر واقعا نمونه ! سلام برسون. از روی پسملت هم ببوس فدات یاعلی با علی در پناه خدای علی (ع) شاد باشی و شادکام. یاحق
راحله
24 اردیبهشت 91 17:52
سلام فاطمه جونم خوبی عزیزم؟؟؟چقدر زیبا نوشتی...یه سوال دارم......واسه تاسیس داروخانه چند امتیاز بازاموزی لازم بود؟ من تو اینترنت دیدم نوشته 75 تا واسه شهرهای کوچیک لازمه.من و همسری میخوایم مجوز تاسیس داروخانه تو ورامین بگیریم ولی امتیاز بازاموزی نداریم.شما امتیاز کامل داشتین واسه داروخانه ؟ اگه شهری نیاز به داروخانه داشته باشه بازم برای تاسیس داروخانه امتیاز بالا لازمه؟ ما فقط 50 امتیاز بخاطر مدرک دکتری داریم همین! بی زحمت تو وبلاگم جواب بده بووووووووس واسه نینی و مامانش
زهرا
24 اردیبهشت 91 19:03
سلام دختردایی جون روزمادر روهم بهت تبریک میگم کاش توجشن فاطمه بودین خیلی جای تو و زن دایی فرشته خالی بود خیلی........... پسملتم ازطرف من و زهره دوتا بوس کن
مامان نیایش
26 اردیبهشت 91 9:45
ممنون برای آرزوی قشنگت بهترین ها رو براتون آرزو دارم
ستاره زمینی
27 اردیبهشت 91 11:12
سلام خانمی مثل همیشه زیبا نوشتی. پسر گلتا ببوس
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 14:56
ممنون که قدم رنجه کردید و به وبمون اومدید و با پیام تبریکتون روز تولد رادین رو براش جاودانه کردید مطمئنا زمانی که رادین بزرگ خواهد شد به داشتن خاله های مهربونی چون شما افتخار واهد کرد
نازنين (مامان نور)
28 اردیبهشت 91 15:32
سلام فاطمه جون خوبي؟ منو يادت مياد؟ هميشه بهتون سر ميزنم ولي وقت نميكنم نظر بذارم قربون اون شكل ماه امير حسينم برم من.... جيگرررررر پيش ما هم بياين منتظريم
سعيده
28 اردیبهشت 91 20:34
چرا كامنت من نيست


چون خصوصی فرستادیش عزیزکم!
الان عمومیش میکنم برات!
سعیده
28 اردیبهشت 91 22:36
روزت مبارك ماماني كلوچه واي كه چقد رنگ سفيد بت مي آد امير حسين ملوسمممممممممممممممم ......................... مامان فرشته روز شما هم مبارك....شما حتي از دخترنوم قشنگتر نوشتيد...ان شا ا... هميشه سلامت و شاد باشيد و وجود پر بركتتون هميشه همراه خونوادتون باشه
جوجه نارنجی ما
30 اردیبهشت 91 1:41
روزت مبارک عزیزمم بوسسسسسسسسسسسسسس
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 13:24
مامان نیایش
1 خرداد 91 14:09
همه روزت مبارک و شاد باشی همیشه
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 0:40
ای جونم پسملی ناناز خیلی ماهی و من خیلی دوست دارم می بسمت
مامان علی
3 خرداد 91 16:33
مثل همیشه من مسحور حرفای نابت منتظر بودم این بغض در گلوبشکنه که شکست.ممنون از حرفای تسلی بخشت.. فاطمه خیلی سخته خیلی سخت.. فدای اون جام بلورت فدای اون نازک دلت دوست. ببخشید اگه ناراحتت کردم خدا نکنه که غمناک باشه شاد باشی و با پسرکت مست از عشق باران...
مامان سانای
3 خرداد 91 18:26
قلم زیبایی داری
مامان نیایش
5 خرداد 91 22:40
سلام عزیزم چرا آپ نمی کنی خوبی خانمی؟گل پسرت خوبه
مامان علی
6 خرداد 91 16:29
فاطمه عزیزم حال و هوات خوبه ؟ نفس تازه نمی کنی بانو؟